Halluu

Om det fanns nått pris för världens sämsta bloggare så skulle jag nog vinna... :S vet att jag inte har skrivit nå mke men jag har faktiskt inte orkat så mke på lovet, det är ju då man har chansen att vila så har därför inte orkat att sitta vid datorn och skriva massa. Ska försöka bli bättre när skolan börjar, om jag ens har tid då, men det brukar hända en massa galna saker på skolan som jag säkert kommer vilja skriva om.. ahhah xD

Men men, ska väl berätta vad jag gjort idag...börja med att jag vaknade vid ett nån gång, steg upp, åt ett par hårdmackor, såg på tv... och på kvällen så sms:a sara om jag och frida ville komma men vi fick ingen skjuts så vi fick stanna hemma och fortsätta se på tv, sen så vart det lite hoppande mellan tv:n och datorn ända tills 90210 började, som faktiskt ägde idag (som vanligt..).

Nu sitter jag här och tänker på att jag har riktigt tråkigt... plus att skolan börjar på torsdag, kan det bli värre? ååh vill ha sommarlov nu! bara ta de lungt, slippa känna stressen som jag har nu, mindre än en månad kvar innan man ska välja vilket gymnasieprogram man ska gå! vet att jag babblar mke om det där men jag är jätte virrig, vet inte om jag vill gå MP eller HR? jag är helt snurrig...

Ska gå och se ännu mera tv nu (nörd)...


Hejjrå !  : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0