Hallu


Söndag

Vaknade av att min syster sa att jag skulle skynda mig att äta frukost och sen städa mitt rum (mamma tvinga) för tessan o jullan skulle komma. När Theres och julia väl hade kommit så gjorde vi inte så mke, prata mest och var mobilnördar xD får inte glömma att Izabell (katten) bajsade, HAHHA fyfan !!
Dom for iaf hem vid fyra tiden och sen vart det middag för mig och nu sitter jag här och undrar om jag ska orka göra biologin? :/ har verkligen inte lust att göra läxa nu... och framförallt så har jag ingen lust att fara till skolan imorrn...
Mina måndagar börjar med att jag har en timmas sovmorgon som jag inte ens kan sova på, för jag måste med bussen som går klockan åtta... så då måste man sitta på skolan en timma och vänta...


På onsdag så har vi längdskidor och jag suuuger xD minns en gång i typ sexan eller nått så skulle tessan åka ner för en lång backe med längdskidor, och då var jag så cp så jag byggde ett hopp... tessan märkte iaf inte hoppet så hon åkte rakt i det å krascha xD hon vart inte glad vad jag minns...


Jag kommer bara gå fyra skoldagar i veckan för ska på min farfars begravning på torsdag.... ;(
Har aldrig varit på begravning förut och önskar att jag aldrig skulle behöva fara på någon, men livet är ju som det är, man föds, man lever, man dör... 
Farfar dog alldeles för tidigt, och fast jag inte kände honom så väl, så kommer jag sakna honom.
Glömmer dig aldrig farfar<3
Vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0