det var ett tag sen...

Var nog över en vecka sen jag skrev senaste, fy skäms på mej. Ska försöka bättra mig lite grann.. (:

Veckan har väl varit galen som vanligt, eller typ galen. Linnea och lill macke bytte byxor med varandra... HAHHA väldigt trevligt, och så fick vi igen våra fysik prov... jag, tessan och emelie klagde hela tiden på att vi skulle få IG och vi bestämde därför att om vi skulle få G på provet så skulle vi kasta oss i snön.. och självklart fick ju alla G, så det blir snart snöbad för oss tre. :)

I fredags så såg vi film, The Day After Tomorrow, riktigt bra film dära... iaf så såg vi i görsalen och när det var ca 30 min kvar av lektionen så hade vi sätt klart filmen, så då fick vi sluta för Åsa! :O helt otroligt, åsa brukar jämt vara den läraren som drar över på lektionerna... tackar henne så mke för de. Medans Jag, Theres, Linnea och Emelie väntade på bussen som skulle komma om 40 min så spelade vi biljard, jag och Linnea mot Theres och Emelie, det hade gått skitbra för jag och linnea hela tiden tills på slutet, när Linnea skulle skjuta ner den svarta... jag sa att hon skulle skjuta löst, men då skjuter hon stenhårt så den far i helt fel hål... :( och hon som skryter om att hon är bäst i biljard? den tiden är då över nu...
xD
Sen på kvällen så for jag och Frida till Sara och Emelie och såg Fredagen den 13. Asså den var ju kanske inte så speciellt bra, och skådisarna spelade dåligt osv. men det är ju ändå en klassiker, så vi vart ändå tvungna att se den, haha xD


På lördagsmorgonen tvingade mamma upp mig för att vi skulle fara på burträskmarknaden, efter att ha köpt 6 par sockar och lite godis så for vi hem. Sen så körde Jag och Frida skoter till Theres och Julia, eller det var frida som körde och jag satt där bak xD vi var där typ en timma och sen bestämde vi oss för att fara hem till oss ist, så jag och frida körde hem och när vi var hemma så kom julia och theres med bilen ;) vi lekte lite med våra kissemurrar xD och sen på kvällen så såg vi mest film, först Honey (L), sen melodifestivalen...igentligen så är det inte specilelt bra, men det är ändå typ ändå kul ibland :O speciellt igår, hahah asså jag fick lagg på tessan, hon satt och diggade med till låt nummer fem xD det var nån ful gubbe... iaf så när dom skulle säga vilka låtar som skulle gå vidare, så satt tessan och typ hållde tummarna och mummlade; nr fem, nr fem... och självklart så gick ju dom vidare! :O
Sen så såg vi lite ur filmerna The Hot Chick och When a stranger calls.. :)


Idag har jag typ bara suttit vid datorn.. :S måste gå ner och äta nu och sen så blire väl tv:n,<3 (:  hejjdåå, :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahhahaha, gud... Linnea passade typ i byxorna, och ja, gud måste hört klassens böner, eller Åsa mattsson iaf..

2009-02-23 @ 20:07:40
URL: http://seeyasoon.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack josse :D:D

2009-02-23 @ 21:28:57
URL: http://seeyasoon.blogg.se/
Postat av: linnea

HAHAHAHAHAHAH xD

jag äger i biljard ändå :O

2009-02-23 @ 22:17:59
URL: http://blackrainboww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0