todiiloo (:

Kan ni fatta!?!?!??!?! Spoooortlov!!!!!!!!!!! :D:D:D::D:DD::D::D

Fy fan vad ja ska sova på lovet :) det är nog det seriöst bästa som finns ? :O eller kanske inte, men iaf på top fem (:

Freeedagen...
N
är jag kom hem från skolan så började det med att vi åt korv med bröd.... ush! pratade sen med tessan och försökte bestämma vad vi skulle hitta på, vi vart sugen att fara och bowla, men emelie var inte säker om hon kunde o Julia ville vara duktig och inte förstöra pengar :) så det vart så att pappa skjutsa mej till tessan och vi bestämde oss för att se filmen, Patrik 1,5 en svensk komedi, igentigen gillar ja inte svenska filmer men den där verkade faktiskt bra för att vara svensk! (:
Iaf så när emelie hade kommit så satte vi oss ner(plus Julia) för att se den... men då gick det inte att trycka på play :O Julia försökte också på dvd:n... men när, så hon tänkte att om vi bara satt och väntade ett tag så kanske den startar av sig själv (filmer brukar göra det ibland:P), men dte gick inte heller... :/
Vi bestämde oss för att se en annan film, så det blev The girl in the park. Den var hyffsat bra, lite konstigt slut men den funka :)


Alltså jag måste börja skriva varje dag, mittt minne suger ju!  :O kan inte minnas vad som hände i veckan... och det hände en hel del grejer.. ;) måste börja uppdatera oftare så jag inte glömmer bort allt... :/


O
jjjj glömde en viktig sak!!
Matilda for till Thailand idag !!! ;D jag är sååå aaavis :]
hon kommer vara borta i två veckor :/ hur ska vi klara oss..? :O
Hoppas iaf att hon hare bra och blir riktigt brun! :D  


byyeee
(:

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHAHHA jag ar ingebrun XD Hur mar alla? Jag har de suuuperbra:D

2009-03-10 @ 12:30:02
URL: http://seeyasoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0