Korvmustach

För ett tag sen så kom mamma, pappa och frida hem från arvidsjaur, så nu står det en riktigt fin skoter här ute på gården och bara väntar på nya äventyr...haha lol. Skotern är iaf tänkt till ja och frida, enligt vad jag har hört, själv så skulle ja vilja ha våran ski-doo men den ska väl crille få behålla... får väl hoppas att den nya är bra den med ;)
Lägger kanske ut någon bild sen, får se om jag har tid nån gång.... xD





När jag kom hem från skolan har jag nog mest suttit vid datorn och sett på tv xD å jag som skulle sluta sitta vid datorn, eller inte sluta, det går ju inte... men sitta lite mindre... får se vad det blir med de.
Imorrn äre iaf NP i svenska, känner mig inte speciellt peppad...och så är jag ju inte speciellt bra på svenska.. men får väl hopppas att det går bra.. (:


Förresten.. var ju hos tandläkarn idag, hahah måste ba säga att om tandläkarna skulle gett ut betyg så skulle jag ha fått MVG, hon var typ jätte glad och gav mig skit mke beröm.... hahah. Jag har tandställning, det är nån konstig, den kallas typ Twinblock eller nått. Hon tyckte iaf att jag hade varit jätte duktig, själv så har jag då inte tänkt på den så mke, men tänderna hade då farit in 3mm sen förra gången :O fan va duktig jag är :)



Bild från idag, (;



The worlds greatest <3


Need to goo, seeya !! (;


Kommentarer
Postat av: linnnnea

hiih mitt odr (A)





kärlek på bilden<3

2009-02-02 @ 21:57:53
Postat av: Matilda

Vi kingar ju <3

2009-02-04 @ 19:50:36
URL: http://seeyasoon.blogg.
Postat av: Frida

Du, skotern är ju tänkt till mej, du ska bara sitta där bak.

2009-02-06 @ 20:59:08
Postat av: Emelie

Fyfan hur kunde jag änns ha på mig dom där byxorna dom är ju skit fula :S

2009-09-08 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0