Fredagen den 13...

Alla snackar ju om hur otur man har den här fredagen... konstigt nog så hare inte hänt mej nått hämskt.. än så länge. Jag brukar jämt råka ut för nått, till exempel att jag ramlar (som jag jämt gör) xD har väl börjat blivit mer stabil på senaste tiden... ;)
Dagen var rätt så chill...biologi, hål, mentortid, lunch, hk och sen film (: tack vare Matilda ! (A)
Kan inte komma på nått speciellt som har hänt i veckan :O eller jo det hände en massa men minns bara inte vad... xD får väl se senare om mitt minne blir lite bättre ;)

Ikväll så sitter jag här helt ensam...vet fan inte vad jag ska hitta på? får väl se film eller nått... imorrn äre iaf alla hjärtans dag :], hahah xD minns förra året dåre var de, åt sånna hära röda hjärt-klubbor så min tunga vart lite väl mke röd... xD 

Asså jag känner att jag har lite å skriva om så hejrrå.  ; )



Kommentarer
Postat av: josefin

hejsan:) allt väl?

2009-02-18 @ 23:13:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0