RUBRIIIK

Idag så tog jag sprutan och tro det lr ej men jag tyckte det typ var skönt :O (jag vet, jag är konstig :])
Fast nu gör det förjävligt ont i armen, känns som om den är förlamad lr nått :S
Tur att jag har tessan, annars skulle jag nog aldrig kunnat trycka på stoppknappen i bussen, ahhah xD

Måste bara berätta om i måndags då vi hade vikarie på matten och hela klassen nästan lurade läraren att mjölk stavas med två l !!! xD tror vi alla hållde på att dö av skratt :O man såg att han vart lite osäker och tänkte ändra till två l men då alla börja skratta så började han fatta och babblade på med någon bortförklaring så att han inte skulle verka helt dum i huvudet... xD

Imorgon ska klassen först vara på Skeria och baka något, sen ska vi till Balder och äta pannkaka och nån gång vid ett ska vi gå till nordanå och se på filmen Prinsessa. Någon svensk typ ny film och jag som inte ens gillar svenska filmer men... lr okej det finns typ kanske 5 bra svenska filmer xD

På fredag så får vi typ sovmorgon men som vaaanligt så får man inte sova då man bor så att man måste åka buss :/




//Josef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0