PRiNSESSA


Idag så såg vi ju på Prinsessa, en svensk typ ny film.
Den var hyffsat bra och rolig, så man skrattade en hel del och det är ju alltid kul med kuliga filmer... xD






Nu sitter jag och längtar tills Glee ska börja <3 igentligen borde jag fixa en grej till imorrn som vi ska ha med oss på engelskan, men jag orkar helt enkelt inte.. xD
Och om jag är lite smart så borde jag gå och duscha nu så jag slipper göra det imorrn på morgonen, tar sån jäkla lång tid nu då jag har så förbannat ont i armen :S kan knappt röra mig, tar typ en kvart bara att få av mig tröjan... hahah xD

Intressant att veta :O har seriöst inget roligt att berätta..
så ska nog gå och duscha nu så jag vaknar imorgon !!

 



//Josef (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0