Jullov ;D

Sista dagen var rätt så chill.. först sovmorgon, sen lekte vi lekar på engelskan, sen lunch (pip som tessan kallade det.. haha), på gympan så hade vi någon konstig dans och jag sög, haha. Sen hade vi en kort mattelektion, så vi slutade typ halv två ;) 
Sen blev det stan med tessan, emelie och sanna. Vi hälsade på Julia och det var några riktigt skumma personer som var hos henne :S Julia blev nästan rädd att dom skulle döda henne lr nått... fast vem vet? :S

Idag så såg jag sista avsnittet av säsong 7 i Buffy,
och ärligt talat, så har jag nog aldrig gråtit så mke... :]





Buffy (A)


Nu under lovet så ska jag sova så mke som jag bara kan.. ahhah
Och vara med mina vänner förstås (A)

//Josefine Lundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0