Goodbye to you...

23 December
Sara kom för att klippa Fridas hår och Frida klippte också hennes. Då hon sen skulle hem så gick det inte så bra...
Hennes pappa hade kört ner med bilen, ist för att vänta uppe vid vägen, och det är ganska svårt att ta sig upp för våran backe xD så jag, Frida och Sara fick putta på bakom bilen, fast det hjälpte inte så mke, vet inte hur många gånger vi försökte :O så vi prövade att sätta oss i bagaget för att det skulle bli mer tyngd där bak, men det gick inte heller. Tillslut så fick Saras brorser komma och hjälpa oss, ahhah xD

24 December - Julafton :D
Firade jul hos mormor, alltid lika kul :)
I julklapp fick jag bl.a:
Kläder
Filmer (A)
Sockar
Långkallsonger :]
Väckarklocka xD
Parfym
Hudvårdsgrejs ;P
Sängbord
Dator!! :D:D:D:D:D (tsm med mina syskon..)

Säkert några till småsaker som jag inte minns.. (A)

25 December - Juldagen
Var hos Inez och Runo med släkten. Vi spelade spel stor del av kvällen - ett frågespel, och jag sög!! xD hhaha
det var sånna där jobbiga frågor som sånna som jag inte ens hört talas om :S Av alla frågor mitt lag fick så kunde jag bara en, och det var en filmfråga.. :] (A)

26 December - Annandag Jul
For hem från mormor, när vi kom hem så började vi att ta bort den gamla datorn och installera den nya :)
Men eftersom att den har windows 7 så var det nån grej som inte funkade till det så kan inte gå in på internet på den... :( men mamma ska typ köpa den där grejen idag så snart så ska nog internet funka ;D
Såg film på kvällen, Gladiator med Russel Crow, grymt bra film. :)

27 December
Jag och Frida installerade The Sims 2, så vi satt typ hela dagen och nörda det... :]

28 December
Jag och Frida skulle igentligen fara in till stan och se Erik och Calle från idol som skulle sjunga, men det vart typ inställt så dom kom inte :( Så nu har jag inte mke att göra, sitter här och är utmobbad :S
Kanske skulle vara med Theres och Julia ikv, hoppas det går för annars kommer det nog blir en till kväll framför The Sims 2 och det är inte helt bra att sitta vid datorn för mke.. xD Igår så satt jag ända till klockan typ halv 3 på natten.. :O :S


Läste nyss att Brittany Murphy har gått bort... :O fyfan va hemskt, hon var ju bara 32 år.. :(
Var något om att hon hade bantat så mke att hennes kropp inte orkade nå mer... osv.
och hon dog iaf av en hjärtattack om jag läste rätt :( 
Förjävligt att sånna här saker ska hända, spelar ingen roll hur unga dom är igentligen, ingen borde behöva dö pga av sånna hör grejer, men nog är det lite sorgligt när dom är så unga och borde igentligen ha långt kvar att leva... :(
Hon dog den 20 december och blev begravd på Julafton som också var hennes favorithögtid.

btw, så fyller hon och jag år på samma dag, den 10 november. (:



Brittany Murphy tsm med Ashton Kutcher i filmen Just Married.




Vila i frid Brittany Murphy (A)


//Josefine Lundström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0