29 augusti

Kalas var kvällens tema eftersom att min syrra fyller 18 år, tror jag nämnde det i förra inlägget. Iaf så hade frillan ingen aning om vad som vänta. Så efter att vi ätit tårta här hemma så for vi till Nyströms  (Sundgrens var också med), måste säga att dom hade kämpat riktigt bra med att fixa till rummet. Frillan gjorde ett fult actionface när hon upptäckte överraskningen och sen satte hon sig på kungatronen (hon är ingen kung..), igentligen så skulle en ballong som var under sittsen sprängas men den ville tydligen inte det, sen försökte Julia spränga den men nae, den ville bara helt enkelt inte, men sen så vare tessans tur och hon hade någon specialteknik så den sprängdes tillslut...
Okeej, nog om det...
Om det är kalas så måste man bara ha skattjakt!! så vi gick ut på gården och fick var sin ledtråd vars sin skatt skulle vara, min ledtråd var: "Jag blir väldigt varm på härliga sommardagar." och bra som jag är så hittade jag självklart min skatt först, den låg i grillen... Och under min jakt så upptäckte jag också att Nyströms har en sop upp och ned stånde sop ner stoppad i marken... vart iaf rädd då jag såg den så jag flydde fältet..
Sen då alla hade hittat sin skatt gick vi in och lekte lite lekar, först körde vi sätta knorren på grisen och jag sög helt och hållet. Sen vart det den där leken då man spelar musik medans man går runt massa stolar, och då musiken stannar så ska man sätta sig, tro det eller ej men jag sög ännu en gång.
Efter alla lekar så gick vi ner till tv-rummet och chillade i soffan, tog lite fula bilder and so on...

Nu så borde jag igentligen sova men orkar inte, och desutom så är jag jättesnorig, håller säkert på att bli förskyld.. :/


Måste också nämna att idag skulle Michael Jackson fyllt 51 år, så grattis på födelsedagen MJ !! (: du är saknad..





//JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0