Happy birthday to you...

Ja vet att jag är dålig på uppdatera men eftersom att min (å frillan och crilles) dator inte mår så riktigt bra så kan ja inte uppdatera så ofta, så får låna mammas dator tills dess att jag får en egen...
Men måste faktiskt säga att jag tyck jag har blivit lite bättre... ;)

I onsdags så var det skola, och på syslöjden började med att tova, det skulle vara något som hade med den linijen man gick så tessan gjorde en tårtbit och jag gjorde en kock... haha xD
På kvällen försökte jag att göra lite läxa men ni vet ju hur det är, man öppnar boken men kommer inte längre än så...
Sen vart det tv:n såklart! (A)

I torsdags så vare första dagen på Skeria. Gick väl bra, för ni vet jag äger ju på att laga mat...
Man fick göra sin egen sallad, dressing och scones. Kanske inte vart världens finaste sallad men det är ju insidan som räknas ^^. och dressingen gjorde jag på tre sekunder? haha och jag å Emelie gjorde sconesdeg och sen stoppade vi in den i ugnen, men vi glömde att ta tid fast dom vart faktiskt väldigt fina. ;D
Men dagen var inte slut där, vid halv tre for klassen till Nordanå för att sen gå ner till älven för att paddla kanot...
Jag och tessan ägde fan ut alla!!
Killarna startade långt före oss och vi han nästan att komma ikapp dom. Fast Elias och Elias tog ju en liten paus och skrämde lite fåglar...
Påvägen tillbak så försökte jag och tessan tävla med dom men då vi tog en liten genväg så körde vi rakt in i "ön" och...
brak. Efter en stunds kämpande fick vi oss där ifrån och kom in till land.
På kvällen kom Sara och Emelie, å det ända vi gjorde var att fixa till soffan med fader Patrick och Herberth...alltid lika kul.

Idag så började dagen med Hotell A sen engelska och sen vare lunch, och som tur så fanns det rester av pannkakan sen igår. Sen efter det så hade vi gympa, vi lekte typ lekar och vårat lag ägde fan, eller hur vare nu? ^^.
Får inte glömma att berätta att innan gympan så skulle jag och tessan låsa in våra gympaväskor i skåpet, men på nått sätt så stoppade tessan nyckeln i väskan och hedde in den i skåpet och sen klickade jag igen låset. Så efter gympan vart det att knippsa lås... (vi hade tre nycklar till låset och vi lyckades låsa in alla tre...)
Sånt é livet..

Idag så äre den 28 augusti och det innebär att min syrra fyller år, så grattis frillan (:
Ska käka lite tårta nu innan allt tar slut !! xD


Tro det lr ej, men det där är min syster...


Btw, igår var ju Emelie tvungen att nämna vilken fail jag hade gjort på ett inlägg då jag hade lagt in ett youtubeklipp då dom igentligen ska prata amerikanska men jag hade råkat tagit fel och tagit ett då dom pratar nått språk som ingen vet vad det heter...


// Kalla mig duktig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0