Dela med dig av det goda...

Hade tänkt att slänga in ett sista inlägg innan maten...eh, eller skulle nog hinna slänga in några hundratals innan vi ska äta. Ni vet hur det är med föräldrar, dom plågar än i flera timmar och säger "maten är snart klar...", och sen när man har tappat suget efter mat... jo, då är maten helt plöstligt klar. Men troligtvis så är det där bara en beskriving av mina föräldrar.
Ja å idag är det sista fredagen på sommarlovet... hur bra låter inte det?...vänta här, vi tar det en gång till...
Ja å idag är det sista fredagen på sommarlovet... hur fan kunde det här hända !?!?!???!?!??!?!??!?!!!!!!!!!!!??!?!?
jag hoppas verkligen att den som gjorde det här mot mig (oss) bara skämtar och säger att det är 3 månader till av sommarlovet som dom hade glömt...
Nu drömmer jag mig bort som vanligt...men nog skulle det sitta fint med längre sommarlov. Känns som att loven bara blir kortare och kortare för varje år, snart slutar dom väl helt och hållet med sommarloven och kör skola året runt... :S
På tal om skola, jag har ju inte berättat om förra onsdagen då jag fick det lyckliga beskedet att jag kommit in på HR. Vart nog gladare än Glader i snövit...

Nu ska jag sluta babbla på, men avslutar med en fin låt till denna fina fredag...






//Josefine var namnet...

Kommentarer
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: Tack så mycket sötis :) Jo, det blir nervöst, men samtidigt kul ^^

2009-08-15 @ 17:27:05
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0