School

Igår var det första skoldagen... nog var det spännande osv. men kändes jävligt segt att måsta börja skolan igen.
Kändes också läskigt att börja i ny klass, känns fortfarande inte som att man har lämnat den gamla...
men nya klassen verkar ändå rätt så kulig, haha.
Dagen var rätt så chill, vi körde massa lekar för att typ börja lära känna varandra... åsså visade våra lärare oss runt i skolan.
Idag så fick vi iaf se vårat schema, var inte precis det schemat jag hade önskat mig men jag tror jag överlever ändå.. ;) haha
Efter det så fick vi skåp och sen så hade vi fotografering !! fyfan..
Sen efter lunchen så gick hela klassen till Skeria, dom visade runt, vi fick prova kockkläder (jag lovar, vi ser riktigt heta ut i dom..) och sen fikade vi bullar och nån äcklig chokladboll :S. I slutet så fick vi göra nått papper där man skulle se om man visste vad några köksprylar hette, haha och jag å tessan vi sög...
iaf jag xD
Imorrn så ska vi fara till typ vitberget och göra nått sen efter det slutar vi !! :D
Det var nog allt jag hade att berätta :)





//Josefine Lundström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0