30/8

Igår satt jag vid tv:n hela dagen, jag och syrran satt och såg på One Tree Hill.. :)
Iaf på kvällen kom Sara och Emelie, vi såg på Just my luck med Lindsay Lohan i huvudrollen.
Och tro det eller ej men idag så har jag också suttit vid tv:n, ahha fy fan va nörd jag är...
Vi har nyss firat Frida som fyllde 18 år i fredags så jag är fullproppad med kakor och tårta, kan knappt röra mig..
Nu ska jag gå och ringa Tessan, fick ett sms om att se film ikv och vem kan motstå en film? (A) hihi





Komedi om en ung tjej med en otrolig tur. Allt går hennes väg tills den dag hon råkar kyssa fel kille, den ständigt otursdrabbade Jake. Plötsligt är hennes tur som bortblåst och när hon inser att den överförts till Jake gör hon allt för att finna honom och få sin tur tillbaka.



//Josse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0