Todilioo (:

Jag måste tyvär medela att dagens middag blir....pannkaka!! :S BlääÄäÄäÄÄÄÄÄÄ!!
dagen slutar kanske inte på topp men den började väl hyffsat... lr nja, tisdagar är sega på morgorna plus att jag stektes på svenskan.. :O
Det var ju lugnt kuligast efter "gympan" då krullmoa berätta att en gång under skolan var öppen, så vi var där och busa runt och ristade in våra namn lite här och där. xD
Dagens bästa var nog att vi inte hade någon so idag eftersom att det inte fanns någon som ville vikka för Åsa som var gone? helt änkelt så ville ingen lärare plåga sina sista minuter med en so lektion...
På väg till bussen så ser vi hur den far förbi oss och jag ger upp hoppet och går på stan med Linnea ist. Och jag kan lova att vi GICK på stan, vi visste inte vars vi skulle gå så vi vandarade runt och snackade ba hela tiden... normala.
Eftersom att ja var rätt så hungrig så hade ja tänkt att fara hem med halv fyran, men självklart så ser jag några meter ifrån bussen hur den far och lämnar mig... tackar så mke för det.
Linnea skulle på träning så då fick ja gå mobbad, men hittade faktiskt en hel del, tom en skolavslutningskläning! riktigt niice ;D
 
Mina inlägg brukar bli ganska långa och jobbiga, så jag ska försöka korta ner det här...
Har inte hunnit och berätta vad ja gjort på lovet, men det får vänta tills nästa inlägg.


Nu så sitter ja här och kollar på när en av våra kattungar sitter och tvättar sig i stjärten, och den andra kollar upp i taket... skulle tro att han letar efter en fluga till efterrätt. Den tredje kissemissen vet ja då int vars hon har tagit vägen.... ah! vänta där är hon, under soffan den lilla busen, snacka om busig där...


Nä nu ska jag äta mammas underbara PANNKAKA !!!!!!! <3<33<3<3<33< (L)(L)L(L)(L)


/Jossan var mitt namn, not.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Asså dagen ägde fan :D ahahahah:D

2009-04-21 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0