Fredag

Fredagen började med att jag steg upp tidigt på morgonen för att fara till stan och handla julklappar.  Vi for först till solbacken för att jag skulle byta mitt nya minneskort för jag hade fått fel... iaf efter en stund i kön så var det våran tur, så då gick en av dom som jobbade där och hämtade det rätta minneskortet till min mobil. När jag fick det så sa han att det kunde vara lite grejer på det för det var typ någon annan som hade haft det innan mej...
Så nu har jag nytt minneskort med massa bilder å musik som inte är mitt xD det var faktiskt ganska kul å se på alla grejer... vissa människor är ju lite för roliga dom hahha ;) det roligaste var nog när jag hittade ett videoklipp med min förra granne !! hahah ojojoj....
Efter vi hade varit på expert så for mamma o mormor å handlade och det tog ett tag de... men till slut efter att ha vandrat runt där i en evighet så for vi in till stan och då skulle jag leta julklappar till familjen men jag hittade som vanligt bara saker som jag själv vill ha :D
Köpte en julklapp till mormor men får fara till stan sen efter helgen.. :)
På kvällen så såg jag och syrran film, The eye... den var faktiskt ganska bra och så är ju Jessica Alba med ;D







Igår blev det ju inte så mke till sovmorgon så idag passade jag på och sova riktigt lääänge, så då kommer jag vara rätt så pigg ikv :) ska kanske göra pepparkakshus sen idag med syrran... hoppas det blir ett fint hus xD 
Ikväll ska jag då se på Spiderman 3 <3 den är så bra och så är ju Tobey Maguire och James Franco som är supersnygga (L)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0