eeh

Jaha... då äre bara några timmar kvar innan julafton, jag som tyckte att det nyss var sommarlov? :S tiden går så jävla fort :/ och snart ska man ju välja vilket gymnasieprogram man ska gå, får ont i magen av att tänka på det...vet inte vad jag ska gå, är supersugen på att gå media men det är något som ändå drar mig mot HR.. åh döda mig. Fast det blir nog inget av det med mina betyg... xD hahah

Nu ska jag då gå å se tv, 90210 (L) hade längtat hela dagen igår på att se det... men vad gör jag, sitter vid datorn så jag missar det ! :O inte precis glad var jag, men då spelade mamma in det på natten så nu ska jag gå å se det... :D ahhaha










Heejjrå, (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0