Helgen

Fredagen började med ett tråkigt besök på AF sen mötte jag upp Frida, Sara och Emelie på stan. Vi käkade på subway (jag åt dock bara kakor hehe) och sen så gick jag på stan en stund själv innan jag for hem till Frida för att se Let's Dance. Benjamin vann och det var han verkligen värd! 
 
Igår så blev det fest, inte så chockerande antar jag hehe. Förfestade hos Tim med massa trevligt folk och tog sen bussen till stan. Drog ut på Olles där det var mycket folk, för att vara Olles i alla fall ;) Hängde för det mesta med en massa randoms och drog sen på Big Smajl där Tessan, Frida, Emelie osv var :) Käkade och sen kom Staffan och då drog vi hem till Frida och sovde. Jag somnade dock inte för ens kl. 06 och vaknade 09 haha.
Började söndagen med käk på Dallas och resten av dagen slappade jag och såg film med syster :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0