Helgen x3

Har varit kass på att blogga, som vanligt alltså. Men har väl inte hänt så mycket dom senaste veckorna förutom att det blivit rätt mycket fest hehe.
 
Förr förra helgen blev det fest på sunnanå då Lina och Lizette hade hyrt en lokal. Riktigt kul och blev utgång på Olles för mig, Staffan och Anton :)
 
Förra helgen hade jag tänkt vara nykter men det blev jag såklart inte. Var bestämt att vi skulle festa lördag så var ju som inställd på det men då ringer Staffan på fredagkväll och säger att vi ska till Alle. Men jag ville se Lets Dance för att Kenza skulle vara med (hon var sååååå sjukt duktigt, go Kenza!!) så jag for till Alle efter 21 och var inte så taggad på fest men slutade med att vi efterfestade till halv 6 hehe. Var på musikskolan i några replokaler och träffade massa nytt folk. Lördagen blev det fest hos Sanna och sen utgång på Olles ännu en gång för mig! inte varit där på evigheter och nu vart det två helger i rad. Fyllekäk på Max och sen var vi ett tag med Staffans syster och hennes vänner innan vi drog hem.
 
Denna helg blev det födelsedags fest på fredagen för Lina som fyllde 20 år! först förfest hos Stina och sen hos Tim. Utgång på Allstar och sen fyllekäk på Max. Hade varit snack om efterfest hela kvällen och slutade med att vi alla for till musikskolan och efterfestade till halv 8.. var inte så pigg kan jag lova! for sen till Anton där vi alla tre somnade vid halv 10 och vaknade vid 5 hehe. Beställde pizza och sen for jag och Staffan hem till han.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0