Helgen

Hade en liten reunion med gänget i fredags. Alla förutom Tessan var med, vi försökte komma på när vi senast var alla och det var fan evigheter sen. Har aldrig tråkigt när vi är vårat lilla gäng så vi måste börja umgås mera!
Blev i alla fall en filmkväll hos Anton. Vi tjockade oss med pizza och chips, drog ut en sväng med bilen, mötte upp Isak och såg sen film igen. Sen då Isak och Linnea dragit gick jag, Staffan och Anton en sväng till kykogården och tillbaka, var ganska läskigt då klockan var typ 1 på natten hehe. Sen så spelade Staffan och jag somnade typ men då skrämde Anton mig så jag vaknade med ett ryck och slog foten i väggen haha! gjorde dock jävligt ont och tror min tånagel blev krossad hehe. Vid 2 tog jag och Staffan bussen hem till han där jag spenderade resten av helgen ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0