I'm fabulous!

 
"Hela" lördagen och söndagen spenderade jag och Staffan framför hans dator och såg då PewDiePie spelade The Last of Us (zombiespel). Var typ bättre än att se på film för PewDiePie är så sjukt rolig! och spelet var så intressant och bra gjort! Kändes mer som en film än ett spel. Vill också spela zombiespel men min bärbara dator är inte riktigt gjord för att spela med och våran stationära dator är knasig/trasig och ingen verkar vilja laga den.. Vill ju spela Sims och Zombiespel nu!! :( kommer typ måsta köpa The Last of Us eller nått annat zombiespel hehe. Bara någon fixar datorn alltså. Är också kul att se då han spelar Amnesia, typ det läskigaste spelet som finns. Tror jag hade dött irl av att spela det hehe.
 
Blev såklart inte bara att ligga fastklistrade framför datorn. Tryckte pizza i lördags och for sen till Frida en stund för att se Melodifestivalen. I söndags for vi till Örjans och hämtade Anton och Albin för att sen fara på Max och tjocka oss. Jag åt dock inget för jag är fattig, så for hem sen och käkade fattiglapparnas nationalrätt nudlar hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0