24 Januari.

Ni vet den speciella lukten varje hus har? varje hem luktar olika, men inte på något äckligt sätt. Sin egna lukt brukar man inte ofta känna för man är så van. Igår när jag kom hem till Klut kände jag våran lukt, var så längesen jag var hemma så mina luktsinnen hade glömt den. For sen till Staffan igårkväll men var så trött så somnade nästan direkt. Det som suger med att börja 5 på morgonen, man blir trött så tidigt. Men imorgon ska jag ta mig en pn efter jobbet så jag orkar göra något på kvällen! Nu ska jag duscha mina flottiga fjun, käka kladdis och sen ta bussen till stan för att sova hos syster.Har upptäckt att turkisk yoghurt, banan och kokos är gott tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0