1a April.

Min fredag började med att vakna tidigt för att fara och jobba. Kom på 3 minuter innan jag ska gå att jag har inget att äta till min kycklinggryta, så jag kokar nudlar (för det går fortast) och hinner tur nog i tid till jobbet. Fanns en stor skål med godis och en låda med kakor i fikarummet som fick bli min frukost (hann äta två center innan jag for). Till lunch blev vi bjudna på hämtpizza, jävlar så gott det var! (rullade fram jag resten av dagen).

Det som skulle bli min lunch fick istället bli middag. Duschade och fixade till mig för hade tänkt hitta på något med mina polers, men blev inte av så följde istället min syster på fest hemma hos Johanna, Anton och Milla. Den sistnämnda är deras supersöta golden retriver valp! följde mest bara med för att träffa henne:] var inte speciellt social då jag varit vaken sen 05.00 och var sjukt trött. Gick hem rätt tidigt och det var svinkallt att gå men ändå härligt. Somnade och vaknade sen av att Staffan smsa och ville jag skulle komma, så klev upp och gick som en zombie till stan. Några meter innan busskuren kom jag på att det är röd dag så det går förmodligen ingen buss, vilket det självklart inte gjorde. Smsade Frida som var på Big Smajl så gick dit och åt med hon och Isabella.
Vandrade sen hem till Frida igen och sovde som en ängel.

Lördag, söndag och denna dag har spenderats hos Staffan. Vi var nästan påväg att festa i lördags men det blev inte av, så får se om det blir nästa helg istället :) Påskbordet vi åt i lördags var förresten sjukt gott! Snart ska jag till Frida för ska upp tidigt imorgon för några ärenden och dansträning :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0