Don't forget to be awesome.

Ännu en dag har gått och har inte rört mig mer än då jag flyttade på soptunnorna. Min förkylning har tagit sig till nästa nivå då jag nyser var 5e minut och hostar så halsen snart lossnar. Vad som händer ikv vet jag inte, borde vara hemma och bli frisk men känns som att jag vill ut ur min lilla håla. Måste förövrigt duscha ganska nu typ, är kris, har inte duschat håret sen i måndags så kan säga att mitt hår är förtillfället mörkblondt ist för blondt.
 
Har inte än riktigt fått den blonda färgen jag vill ha, slingade mitt hår själv för några veckor sen men gav inte mke då det var en tredjedel kvar i förpackningen. Vill ha som på bilden här uppe! (ignorera fulheten).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0