Never give up on someone you can't go a day without thinking about.

Har varit borta sen i torsdags och kom hem måndagkväll så har inte kunnat blogga nått i helgen. Var för lat för att blogga måndagkväll och igår "åskade" det enligt mamma så kunde inte vara inne på internet. Aja, hade iaf en trevlig midsommar tillsammans med Staffan och hans släkt. Tror det var en av dom bästa midsommrarna jag haft, hans släkt är så roliga och lite smågalna så blev mycket skratt, speciellt då alla skulle sjunga karaoke, haha ;)
I lördags blev det fest, känns som att det var ett tag sen jag festade så det var kul! och i söndags och måndags degade jag hemma hos Frida, blev en sväng på stan också men fattig som jag är fick jag bara kolla på då syrran shoppade...
 
Bjuder på två bilder från i lördags då jag och Tessan träffade på några söta kissemissar!
 
 
Nu ska jag ner och se om det finns något att äta sen se Pretty little liars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0