I'll never let your head hit the bed without my hand behind it.

Försöker plugga nu, går inte speciellt bra... facebook förstör alltid. Men nu äre det sista provet sen är jag friiiii som en fågel! (haha vrf lät jag som världens tönt där?). Har prov i diabetes, inte det lättaste då det är massa skumma ord och sån skit, funderar seriöst på att avlida.
Dagens plus var väl att vädret är som det ska! fortsätt gärna såhär hela sommaren tack! mamma sa då att det skulle vara varmt i helgen, Linnea sa också det och på radion hörde jag nått om 20-30 grader? :O kung!

Idag i matsalen hände ju en busig sak... vi satt där och käka, och jag som vanligt i min egna värld. Hör plöstligt hur något låter och en kille kommer krypande under bordet, börjar klämma/peta Tessan på låret och kryper sedan ut mellan jag och henne. Vänder mig om sen och ser att en annan kille filmat hela händelsen, dom körde tydligen burträskbingo.... hoppas verkligen inte den där filmen kommer ut på youtube! :O (jag var som sagt helt lost in space...)



Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAH

2011-05-30 @ 22:03:19
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0