Treat the people you love like you wanna be loved.

Sista dagen i Piteå gjord, kommer fan sakna det! fick dessutom ett annat hotellrum i veckan än vad vi brukar ha, det här hade inget kylskåp, en grön toa och världens skummaste badkar (såg ut som att det var meningen att man skulle föda barn i det...). Men vi har då haft det trevligt som vanligt jag och Tessan :) haha hon måste verkligen hata mig efter dessa veckor, jag är så knäpp...


Lr vem äre som är knäpp egentligen? Tessan har klätrat upp och lagt sig i hatthyllan...


Haha så störd (A)


Dyker? faller? störtar? ner i sängen. Läskigt att hennes högerarm är typ genomskinlig? :O


mat.


Har seriöst aldrig känt mig så fet som dom här veckorna i Piteå. Från och med idag börjar mitt smala liv! haha.
Ska börja träna som en jävel nu, äta bättre osv. Önska mig lycka till, kan verkligen behövas... kanske till och med en lyckospark i rumpan? bara att sparka nästa gång ni ser mig!

Nu hade jag tänkt att se en film, ska först hämta ett glas vatten innan jag avlider av törst!


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHHAHAH bilderna på hatthyllan

2011-03-26 @ 11:56:17
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0