If you can´t let someone out of your head, then maybe they are suppose to be there.

Ååååååh är helt drogad, har inte sovit mke i natt kan jag lova... la mig vid 2, smsade ett tag med Emelie ♥ och efter en stund så lyckades jag somna antar jag. Men sen vid fyra så bombar syrran mig med sms och ringer, då står hon utanför dörren och vill komma in... så vart tvungen gå ner och öppna dörren åt henne -.- Sen kunde jag inte somna om på ett bra tag!!!!! och nu så vakna jag av att mami och papi skulle bort, kommer typ gå och lägga mig efter hockeyn ikv (A) haha.

Ska duscha nu, göra mig klar och sen blire väl att laga mat :) Kanske snabbstäda mitt rum också, ser förjävligt ut... och sen vore ju bra om Linnea kunde svara på mitt sms!!!!!!!!!! (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0