If only I knew what I know today.

Har sjukt ont i min axel, sträckte mig säkert igår på dansen... har dans idag också som börjar om en timma typ, kommer se ut som en stel kamel.
Sen så skulle jag äta nudlar till lunch/middag?, var riktigt sugen men upptäckte då att syrran tagit sista paketet... blir att svälta ist.
Nyss ringde det från kommunen och undrade om jag ville jobba en till vecka, så nu blire alltså 4 veckors jobb, kung!
Känner mig dock inte så taggad inför imorrn, lr är iaf lite nervös :] kommer faila totalt! har alltså inskolning imorrn och på fredag från 08.00-15.30... lite drygt men. Sen nästa vecka då jag börjar jobba på riktigt så blir det mellan 07.00-13.00 så det är nice :)

Nu ska jag byta kläder, käka och sen blire in till stan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0