Cause when it gets dark and when it gets cold we hold each other till we see the sunlight.

Blir stan imorrn med Linnea, Emelie och Tessan (: ska åka med halv 11 bussen så kommer vara något drogad eftersom att jag steg upp 8 idag.... och somnade igår vid 2-3? :S
For ju till Pite idag så passade på att sova i bilen=nackspärr.... (A) var först på dollar store, vilket var kul i typ 15 minuter..... men min mamma är så himla seg så känns som att vi var där en hel livstid. Drog sen vidare och hälsade på några som köpt katter av oss. Vanilla (som en av katterna heter, den andra heter Diesel.) har fått kattungar så vi fick gosa med dom, åååå jag vill också ha kattungar nu!!!! :O lr alltså inte JAG utan nån av våra katter....

Oj, glömde också att vi käkade frasses till middag, gött. MEEEEEEN 2011 ska ju bli ett smalt och träningsrikt år (förhoppningsvis) för mig, så kändes inte helt rätt... HAHA men tro inte att jag aldrig mer kommer käka på frasses, och aldrig mer käka godis osv... för det kommer jag göra! ska bara försöka minska på det, 2010 var inte ett smalt år kan jag lova (A)

Sen vi kom hem så har jag och syrran nördat Supernatural och nu sitter jag här och ruttnar.


grrr 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0