Have you ever try to smile and hide your pain, even though you're not okey.

Ringde nyss en tjej som ville ställa mig 3 frågor om trosor, haha som tack skulle jag få några trosor hemskickade i postlådan gratis, men sen började hon ändå babbla på om nått pris.... vad äre för fel på försäljare, vet dom inte skillnaden mellan gratis och betala? :O haha tog iaf en evighet för tjejen att fatta att jag inte ville ha några jävla trosor!

Nu så håller jag på med världens drygaste inlämningsuppgift som ska vara inne kl 11 lr 12 ikv? minns inte (A) ska iaf göra en meny vilket tar en evighet. Måste också hinna packa ikv för drar ju till Pite med tessan imorrn! :) Min syster har då varit snäll idag och köpt en hårfärg åt mig, så blir väl att färga nån gång i veckan. Ser ut som världens största tap just nu.


Brukar ha intense red, men min syster tyckte jag skulle pröva dark chilli chocolate.... så jag får väl lita på henne att det blir bra! haha ;)


Igår så var jag hos Linnea tsm med Tessan och Emelie, mysigt :] smart som jag är så sparkade (med en spark alltså) dit vilket gick hur bra som helst (dock blev det lite tvärstopp här och där), men sen då jag skulle hem så hade gatubelysningen släckt.... creepy.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0