my love for you will go on and on....

Ska se på gossip girl nu, sen måste jag sova! men tror det kommer bli svårt att bara se ett avsnitt... :O hihi
Imorrn så har vi bageri hela dagen, kommer nog bli nice ;] och otur som jag alltid har så slutar vi tidigt imorrn men jag ska till tandläkarn 15.40 så måste dryga på stan ett tag :(
Förhoppningsvis så blir jag av med min tandställning imorrn! inte alla som vet att jag har tandställning, men med mina fula tänder så borde man väl förstått det? det är en sån som man har på natten, så jag slipper iaf ha den på dagarna, det gillas ;) haha fattar egentligen inte vrf jag skriver det här? :O men är man tönt så är man, och en tandställning passar ju ganska bra in på det? ;) höhö

nu måste jag börja se så jag kan gå och lägga mig nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0