The only hope for me is you.

ÅÅååååå orkar inte skolan! har prov nu på torsdag i kolhydrater, på tisdag så har vi prov i liberalism osv, och på torsdagen så har vi matteprov..... :S döda mig. Plus att vi har massa småläxor lite här och där, haha faaan! kom just på att jag har nån NK läxa till imorrn :O måste väl göra den snart då.....
Men nu äre väl typ bara 3 veckor kvar tills jullovet? (A) längtar som fan! :D

Ikv så har jag suttit och nördat Desperate Housewives avsnitt som jag missat, sen också lite Hellcats :) 
Men nu så ska jag skynda mig så jag får sova nån gång (var så död imorse så lovade mig själv att lägga mig tidigt i natt :$), och imorgon så har vi typ kortdag, går till 2 om jag minns rätt? kan inte schemat än....haha! 

Fick förresten veta idag att vi ska dansa nästa vecka på Pan..... haha kommer bli katastrof!   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0