If I should die before I wake, It's 'cause you took my breath away.

Känner mig inte speciellt smal idag, köpte godis i cafeterian även fast jag lovat mig själv att inte göra det sen så tryckte jag i mig en butterbulle efter skolan, och snart så ska jag käka glass och ananas :] det här är riktigt illa! :O plus att jag har under 2 dagar käkat exakt 28 pepparkakor, haha!
Måste få stopp på det här nu om jag inte vill rulla fram om en månad......

Imorrn så börjar vi kvart i 9 och slutar halv 12 :D ska lyssna på något om droger från 10-11.30 och sen blire kanske frasses lr nått :) HAHHA och jag som skulle sluta med onyttigheter?


Nu blire 90210! :)


Kommentarer
Postat av: CISSI

SV Jaa, att det är :D

2010-11-30 @ 23:08:08
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0