Hasn’t anyone ever told you? Life isn’t fair.

Känner mig helt drogad, var uppe till klockan halv 3 i natt så har sovit ca 4 timmar? tog en liten powernap då jag kom hem, så mår väl lite bättre nu :) men ni skulle ha sett mig på skolan idag, haha helt borta! ska väl försöka vara duktig och lägga mig i tid ikv!

Ringde också till Pitehavsbad idag för att få byta så vi kan jobba en annan helg, och då skulle dom ringa upp oss men dom gjorde aldrig det :( så jag hoppas vi får tag på dom imorrn! vill vara hemma i helgen och se på bio osv.... (A) haha

Borde egentligen plugga inför vårat fett-prov (haha!) på torsdag, men funderar om jag ska se Gossip Girl ist? (A) ;)



Vill ha sommar!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

härlig bild! :D

2010-11-24 @ 08:59:01
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0