I can be your hero, baby.

Har just proppat i mig godis, så jag är typ mätt nu xD perfekt så där precis innan maten...
Iaf så har jag varit på Burträskmarknaden idag, varmt som satan... trodde nästan jag skulle avlida där ett tag :O
Köpte inget, men mamma köpte sockar till mig och munkar ♥
Hahah och cp som jag är så varenda gång jag såg en kille som gick utan tröja så dök det upp en röst i min skalle som sa: Dosen´t he own a shirt? (Eclipse) xD hahhah döda mig!

I måndags så var jag och syrran med Sara och Emelie :) satt och gosa ett tag med kissarna, sen åt jag och frida och sara och emelie kollade på xD for sen tillbadplatsen och doppa fötterna =)
På kvällen så for jag och syrran till Theres och Julia, och det slutade med att vi sovde över där i deras husvagn (A) vi såg på en film som heter Timeline, med Paul Walker och Gerard Butler :) bra film!
På morgonen så solade vi och badade :D hur skönt som helst!! sen blev det hem och äta middag och sen glass med jordgubbar och grädde (A) efter det så for vi jag, Tessan, Julia och Frida till Sara och Emelie och såg på nån omgjord twlight/new moon-film, den var typ småsjuk xD det ända bra var väl att Matt Lanter spelade Edward (A)




Snart så blire grillat->kycklingfilé (A) sen så ska jag fara till brännvalla och spela fotboll med tjejerna, kommer bli varmt som satan!! xD
Sen så ska jag, Sara och Frida tälta ikv! =)

//Josse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0