I tried to be chill but you're so hot that I melted

Har haft sjukt ont i halsen idag, nog för att jag haft det i över en vecka men det var extra jobbigt idag... :( jag som vill bada!! men vill inte heller bli mer sjuk så :/ har också lite småont i pannan, iaf om man trycker på den... syrran fick nå damp igår då vi grilla och slog mig, jävligt hårt också :O minns inte ens varför hon slog mig? :S hon har ju sina glada stunder den flickan...
Var extremt trött imorse, så skrattade till precis allt då vi var ute och klippte träd och grejs... xD haha sen så somnade jag typ stående lite då och då, borde fan ha gjort som Johnny Depp gör i Pirates of The Caribbean då han har målat ögon på ögonlocken! haha fan det ska man ju göra då det är skola... :O jag är så jävla smart ibland! ;D

imorrn så blire att jobba mellan 17-21, så då kan man vara uppe länge ikv och sova länge!!!!!! (a) och på torsdag så blire utrotning av myror, hahah!!

//Josse =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0