Avatar (:

Har just kommit hem från Sara och Emelie, vi såg på Avatar och den var sjukt bra!! :D och det blev lite snyft här och där men klart en av mina favoritfilmer (A)
AHhaha plus att man blev lite småkär i huvudrollskillen när han var en avatar ;] han såg rätt så bra ut då han var vanlig människa också men det var som nått speciellt med dom där avatarerna.. (A)
Man har ju hört flera som har "klagat" på att den var så lång, men jag tycker faktiskt den inte kändes så där hemskt lång, fast det var kanske därför vi tog en rumpsträckare mitt i allt... HAHhAH ;]
Om jag inte hade varit så trött nu så hade jag kunnat sett den en gång till, hahah.. kanske beror på att jag är en film-nörd men den var verkligen grymt bra! känner mig lite tjatig, men det är minst miljontals människor ute i världen som har sett Titanic och det är ju samma person som har gjort Avatar, så man kan ju som förstå då hur bra den är ;D


Neytiri och Jake (L)


Förhoppningsvis så är det inte snöstorm lr något annat hemskt väder så vi kan köra skoter imorrn, känns som typ en månad sen senast? :O men om jag har hört rätt så ska det inte vara så bra väder, men man får aldrig sluta hoppas! om det inte blir någon skoter imorrn så vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, kanske se någon film.. men skulle vara bra om jag gjorde något annat för en gångs skull ist för att se på film :O


//Josefine Lundström (:
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: den är lika bra som jag säger ;)

2010-03-01 @ 21:20:31
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0