2 februari

Skoteruppkörningen gick då bra för oss alla, fast det var en jävligt dålig skoter vi körde...styret satt ju som svärdet i stenen.. :O hahha

I söndags så hämtade mamma hem min gitarr! ;D lr det är ju igentligen mammas gamla, men tror den räknas som min nu eftersom att jag fått den av henne... ? xD iaf så kan jag inte börja spela än för vi måste köpa en ny sträng plus att ingen i våran failj vet hur man stämmer en gitarr.. :S hahahha, får se hur vi ska lyckas med det... xD

Idag så hade vi skridskor på gympan...  behöver nog inte beskriva hur trevligt det var, ni förstår nog om ni tänker tillbaka hur dagens väder har varit...
Nu så måste jag snart gå och duscha, sen blire Buffy ;D och sen måste jag träna till provet imorrn (skoterprov).



Beyonce från Grammy Awards 2010 som var i helgen... sjukt bra!! :D




Btw, igår så hade jag namnsdag... Max. hahahhah xD

//Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0