Back to hell...

Ja, vad kan man säga... första skoldagen idag då. Förjävligt kul som alltid, fast om man heter Sara och är tönt så saknar man tydligen skolan även fast man nyss tog studenten? :O förstår mig inte på den där människan...
Bjuder på en lämplig låt som beskriver hur jag kände hela denna hemska dag...




Kan också tillägga att igår så tröstade jag och Tessan med våra vänner och såg på Eclipse, den filmen kan aldrig bli fel!! bra slut på sommarlovet kan jag lova (A) är helt kär i den där filmen, hihi :]
Förresten så färgade jag håret igår, blev bajs (skulle bli rött) så jag färgade om det idag, så nu är jag rödhårig!! ;)
Imorgon blire typ lekar med klassen på skeria, sen så ska vi laga våran egen lunch... nice! :)


//Josefine Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0