So help me down, you've got it wrong, I don’t belong there...

Alltså jag hatar verkligen då man är astrött men man orkar verkligen inte lägga sig :O jag som varje morgon tänker för mig själv att ikväll ska jag lägga mig tidigt, men det blir aldrig så.
Och i natt så fick jag inte ens sova ordentligt för då kom min syster in klockan halv 4? och frågar vars hennes sockar var... haha nu undrar ni säkert om hon är helt jävla dum i huvudet, och det är hon... men inte så dum. Hon skulle på en jobbintervju i åre och bussen gick nån gång vid 5 på morgonen. Men det spelar ingen roll, hon ska få ångra det här kan jag lova! måste också säga att jag var astrött så jag minns knappt vad jag sa, haha måste fråga henne sen om hon minns! xD
Och inte nog med det, igår kväll då jag håller på med min läxa (klockan var typ 11) så undrar hon varför jag inet gått och lagt mig? haha hon skulle kunna vara min mamma... :O, iaf det fula var att jag stiger upp vid halv 7 och hon skulle upp vid 3 och hon undrar varför inte jag gått och lagt mig? haha idiot.

Haha kul inlägg, ska väl TVINGA mig till sängen nu och lägga mig i tid för en gångs skull =)

//Josefine Lundström

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv tack så mke! :D<3

2010-08-31 @ 20:32:00
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0