You're much to pretty to be having such a day that can bring you down...

Kom hem från stan nyss, så nu har man då ett lager godis inför påsken.. (A)
Lite dålig timing att jag skulle börja skriva min hälsodagbok under påsken.. man ska ju skriva ner allt man äter, hur länge man sover osv.. kommer nog inte se så bra ut för mig under helgen xD hahaha
Är döshungrig nu, vars är maten igentligen? :O tror vi ska äta kyckling.. känns som att vi åt det nyss men xD men kyckling passar alltid för mig... :] hahhaha ;D


Snodde en bild från Sanna...

Min kära vän Tessan och jag ;D



//Josefine Lundström (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha jag älskar typ den där bilden xD

2010-04-01 @ 21:22:42
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0