I'm crazy like a fool..

Alltså varför blire så att dom dagarna då jag har jättemycke tid på morgonen så lyckas jag ändå bli sen och måste springa till bussen? :O så blev det iaf idag, sprang som en galning.. :]

Var ju på Skeria idag och jag och tessan började med att göra frukosten. Sen så skulle vi göra en glassbomb xD vet inte hur vi lyckades men det tog seriöst hela dagen att göra den och vi vart ändå inte klara? :O
Sanna och Nataly gjorde en äppelpaj och så skulle dom göra marsansås till... den blev lite klumpig så då använde dom en sil för att få bort det. Nataly tyckte att klumparna som låg i silen såg ut som sperma!! xD haha. Hon säger sen...; Om ni vill ha barn, så äre bara att gå in på toan och stoppa upp klumparna... AHHAHAHAHAHHAHAH asså wtf!??!?!? :O xD vi börjar sen spåra och föreställer oss att barnen kommer bli gula osv.. ahahha xD resten av dagen hållde på sådär hela tiden.. tessan lekte apa, jag kittlade Sanna så att hon tappa ut nått pulver?, jag kasta hallongrejs på tessan - tessan gav igen, Nataly klämde nästan ihjäl mig, sjöng massa fula låtar...

Sen efter det så blev det stan, tessan köpte byxor - dyra var dom också!! :O dans efter det - gjorde massa övningar, planera lite osv... :)

Nu så ska jag duscha, se Vampire Diaries och sen läxa...






//Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0