oinaövnåoäifoäpvakuj

Tisdag - på kvällen var jag hos tess och tränade inför provet vi hade igår.. vi hann också spela lite GH och jag sög !! :]
Onsdag - Skola, pluggade till provet :S
Torsdag
- Prov, Skeria, sen på kvällen vart det idol hemma hos Sara och Emelie. Det var tre stycken som jag minns bäst som var ruskigt bra.. Erik Ljung, Karolina Goczkowska och Eddie Razaz (:
Fredag - Skolan, sen for jag på stan med Tessan, Emelie, Sara, Sanna och Frida. Hittade äntligen en vinterjacka !! den var perfekt, precis som jag ville ha den å allt :) nu gäller det bara att köpa den också...;) hahha
hade tänkt att lägga ut en bild på den men hittade ingen.. :/
Ikv blire idol och Dirty Dancing tsm med Emelie, Sara och Frillan (;

Nu ska jag gå och käka (: hejsvejjs !!



//Josse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0