Sockerkaksanka

Imorrn så far man då till Örnsköldsvik, känns ju jättekul då mamma berättar att det ska vara runt 30 grader och vi ska måsta plågas i en bil i flera timmar.... känns kul.
Men även om jag kommer stekas som en liten firre så äre ändå värt det eftersom att vi ska kolla på en hundvalp som vi förhoppningsvis ska köpa ;D

Om någon vill veta så fick jag mitt moppekort igår! (: å ni kanske undrar varför jag är typ ett år efter alla andra i min ålder.. jo det är sånt som händer då man föds i november, haha det rimma xD

Hade tänkt att duscha snart, vet inte om jag överlever (har bränt mig) men man får väl hoppas på det bästa.... ;)



/Burned

Kommentarer
Postat av: Linnea

sockerkaksanka ;)

va ska ni gö i ö-vik?:O har så kul iaf ;)<3

2009-06-25 @ 23:50:27
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0