I (L) Movies

Asså gud, var minst en vecka sen jag skrev senast? :S får börja skärpa mig nu!
Minns inte riktigt allt jag gjort den senaste veckan...  mitt minne är ju som det är. Men kan väl berätta det jag minns...
Har spenderat veckan tsm med Emelie, Tessan, Sara, Julia och Frida. Vi har sett på en hel del filmer som Fast and Furious, jättebra film och ett stort plus i kanten tack vare Paul Walker som är riktigt snygg, Deep Blue Sea, en bra läskig hajfilm med bland annat Samuel L Jackson. Sen har vi också sett Speed med Keanu Reeves och Sandra Bullock, jättebra actionfilm,  efter den såg jag och Frida på Donnie Darko med Jake Gyllenhal <3 och Jena Malone. Och till sist..
igår kväll såg vi på Seven Pounds, väldigt bra och sorglig!! blir på min top 5 - sorgligaste filmer (A) hihih
och Will Smith är ju en riktigt heting (A)
Ja det där var några filmer som jag sett senaste tiden, har säkert glömt någon... just ja!! får inte glömma filmen Unbreakable som jag såg igår innan jag for till Sara och Emelie, hann kanske se en timma av den och den verkade ganska bra :) måste se klart den nån annan gång ;)

Förutom att sett på film så har vi också börjat spela in våran egen film, Kill Them All 2 !! :D och jag förstör hela filmen :O
Vi har också hunnit planera typ 4 filmer till, men vi får se hur det blir med dom ;)
AHhaha filmnördar vi är (A) men vi har inte bara sett på film...
I tisdags så jobbade jag och Emelie på brännvalla då det var Tisdagsträffen :) var typ kul, eller vi kokade kaffe nästan hela tiden så det kanske inte var så jättekul men det funka :) plus att det var skitvarmt !

Ikv så kanske det blir trästocks, beror på om alla får skjuts osv. men får väl hoppas att det blir av, annars blire väl på fredag eller lördag :)



Deep Blue Sea




Fast And Furious




Seven Pounds



Speed



Unbreakable



Donnie Darko




/Lundström

Kommentarer
Postat av: matiiilda

Seven pounds är så sorglig :( men den är jättebra

2009-07-22 @ 13:03:05
URL: http://cloudberryblue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0