korv


Tisdag
 Behöver inte berätta så mke om vad jag har gjort idag, har iaf haft skittråkigt... :/


Onsdag
I
morgon ska jag kanske fara till min mormor som bor i bastuträsk, hheh.. ska väl äta middag å sånt där som vi brukar, och på dagen ska vi typ fara till en affär som några av mamma och pappas kompisar äger, tror jag.. :S. Iaf där så ska vi typ köpa nya vinter skor till båda jag och syrran, det har ju som blivit vinter nu å syrran har just tagit skoterkörkort så det blir nog mke skoter nu.. ;D 
Mamma och pappa snacka också om att köpa ny moppe/skoterhjälm till mej, får se hur det blir med det men det är väl bara att hoppas på att det blir av :)



Har glömt att berätta om vad jag gjorde i söndags! jag, Frida, Sara, Emelie, Theres och Julia hade en liten julafton tillsammans.. :P det var lite små roligt, vi öppnade julklappar, fikade och sen så spelade vi Partyalias! ahhah ojojoj... det tog flera timmar att spela det men det var skitkul ! :D  
Ska lägga in bilder sen och kanske en film på youtube också! hhahah  xD


Hejjrå ; )

Kommentarer
Postat av: kimlodberg

fin blogg =)

2009-01-07 @ 00:10:09
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: kkkimlodberg

fin blogg :)

2009-01-07 @ 00:10:46
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: Lina

harru blogg? :O :)

Det visste jag inte! =)

2009-01-12 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0