Helgen

I fredags såg jag och Staffan Divergent på bio. Jävligt bra film! For sen hem till han och såg ännu mera film (finns typ ingen som ser så mycket film som vi två gör).
 
På lördagen blev det tjejfest även fast jag var väldigt otaggad i början. Men hade fan galet kul! Förfestade i Tessans nya lägga med Lina, Emelie och Julia. Även Felicia var med ett tag. Skulle sen ut på Allstar där det stod på hemsidan att det var 18+ men då vi kom dit var den endå 22+... Gick sen till Verandan och skulle försöka få in Julia som är 19 men det gick inte så då gick vi in på Olles. Men där var det dött så stannade 30-40 min. Emelie och Julia gav då upp och käkade medans vi andra kämpade på för att hitta nån annan krog. Vi gav också tillslut upp och käkade på Big Smajl. For sen till Tessan och chillade där i några timmar innan vi for på en "efterfest" i nån timma och drog sen tillbaka till Tessan där vi somnade vid 6 nån gång. 
Vaknade sen kl. 10 och mådde jävligt bra. Sen käkade vi alla på Dallas med Frida. Handlade sedan innan jag och syster drog hem till henne där vi hade filmmys och käkade glass och fruktsallad ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0