Mobilkaos

 
Min mobil verkar har gett upp. Fulladdade den igår och imorse då jag skulle kolla klockan var den helt död. Den brukar leva sitt eget liv ibland och slå av sig självt, problemet denna gång är att på/av knappen blev cp igår och slutade fungera. Tänkte att om jag alltid har den laddad så ska det inte vara något problem men nu dog den av sig själv och nu kan jag inte he på den.. 
 
Men ska köpa en ny nästa eller näst nästa vecka! (känns som att jag sagt detta i flera veckor men nu är jag säker hehe) så kommer leva med min gamla knappmobil ett tag nu hehe. Ska skicka in min döda mobil på lagning imorgon då det är exakt två år sen jag köpte den vilket betyder att garantin går ut imorgon, tur i oturen kan man kalla det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0